2011. április 3., vasárnap

Biztosítási kérdéseikre itt, vagy ott, válaszolok...

Azon morfondíroztam, hogy hogyan tudnám a blog működését még inkább a tényleges, hasznos segítség nyújtás irányába terelni. Mert lássuk be az egy dolog, hogy felteszek lehetőségeket és Önök választanak. Megadom a lehetőséget, hogy kiválasszák, hogy milyen biztosítási témáról írjak legközelebb, ez jó ezzel nincs is baj. De mi van ha az irományomban nincs meg a válasz a biztosítási kérdésére? Az járt a fejemben, hogy hogyan is tudnám felvenni Önnel a kapcsolatot, pontosabban, hogy, hogyan tudná Ön felvenni velem? Hiszen Önnek lehetnek kérdései a biztosításokról. Így aztán arra az elhatározásra jutottam, hogy engedélyezem a megjegyzés funkciót az egyes témákban, így lehetőséget biztosítva Önöknek, hogy feltegyék a biztosítási témákat érintő kérdéseiket közvetlenül nekem. Tehát mostantól

az "Életbiztosításokról" és "Az ügyfél kérdez" rovatban az oldal alján feltehetik kérdéseiket 

amennyiben az biztosítási témát érint. Úgy tervezem, hogy mind a kérdések, mind a válaszok meg fognak jelenni a blogon így valószínűleg többen is okosodni fognak egy-egy kérdésből. Azok akik inkább szeretnék közvetlenül nekem feltenni kérdésüket biztosítottam egy e-mail címet:

biztositasokk@gmail.com ezen keresztül fel tudják venni velem a kapcsolatot

és konkrét tanáccsal tudom ellátni Önöket! Ne feledjék nincs buta kérdés! Ne legyenek szégyenlősek! Inkább kérdezzék meg többször több személytől, mint, hogy adott esetben egy rossz életbiztosítást kössenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Biztosítási, nyugdíjtervezés kérdése van? Tegye fel itt, válaszolok!